Panasonic Lumix G X Vario H-FSA100300E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix G X Vario H-FSA100300E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h**********@m****** 14-08-2021

100% aan te raden

Een superlens voor een mooie prijs. Heel goede prestaties op optisch gebied maar ook qua autofocus.

Pluspunten

• optische prestaties
  • autofocus
  • niet te zwaar
  • betaalbaar

Sijmen1966 29-07-2020

fijne lens voor natuurfotografie

lens is licht in gewicht en door de vergroting van de camera (micro 4/3)kom je uit op 200 mm - 600 mm.
blijft redelijk scherp op maximaal bereik, gewoon een must have voor de natuurliefhebber

Pluspunten

• gewicht
  • bereik
  • met zonnekap en tas
  • voelt degelijk aan

Minpunten

• nog niet gevonden

Dutch Cameraman 12-10-2019

Lichtgewicht lens voor natuurfotografie

Ik heb deze lens gekcoht bij Kamera Expres omdat ik blij ben met hun service en advies. Ze dachten met mij mee en adviseerden mij om deze goedkopere lens (500 Euro) te kopen t.o.v. een duurdere Leica 100-400 mm (1400 euro). Dat vind ik professioneel en sympatiek van de verkopers. Deze lens heeft een voldoende bereik voor mijn natuurfotografie hobby en is ook veel lichter wat mij veel beter uitkomt.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Flink bereik